środa, 14 kwietnia 2021

Dokumenty z ZUS podsumowanie

W marcu wysłałem 4 zapytania do ZUS odnośnie moich zmarłych przodków. Po niecałym miesiącu mam już pierwsze rezultaty. Z 1 oddziału otrzymałem informacje, że nic nie znaleźli. 2 oddziały wysłały mi kopie dokumentów. Są to głównie świadectwa pracy, wnioski o emerytury czy ankiety. W jednym przypadku trafił mi się życiorys dziadka, a także dowiedziałem się, że pradziadek był odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Czekam jeszcze na informacje z 4 oddziału. Generalnie wystarczyło przesłać ePuapem pisma wg. wytycznych, które ostatnio podałem i uzbroić się w cierpliwość. Za przesyłki nie musiałem nic płacić.

Może pokuszę się o uzyskanie informacji o tym odznaczeniu pradziadka, bo niestety nie zachowało się w rodzinnych zasobach. Jeżeli uda mi się czegoś dowiedzieć to napiszę o tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz