sobota, 7 września 2019

TomGene - II rocznica bloga

Właśnie minęły 2 lata odkąd prowadzę swojego genealogicznego bloga. Materiałów systematycznie przybywa lecz wolnego czasu ubywa, stąd nie tak często jak wcześniej publikuję nowe posty. Pomysły na kolejne wpisy są lecz muszą jeszcze poczekać. Może jak przyjdzie jesień i zima, pogoda się popsuje to więcej będę przebywał przed komputerem by coś napisać. Na ten moment publikuję listę książek jakie zebrałem. Może kogoś coś zainteresuje.
Jeżeli chodzi o bloga to życzę sobie dalszej wytrwałości w jego tworzeniu. Jakie mam plany na najbliższy czas? Na pewno odwiedzić bibliotekę by pozyskać jakieś nowe książki, które może wniosą coś w moje poszukiwania. Mam też do opracowania indeksy zgonów z Piątku. Na razie zindeksowałem rok 1831, a jest jeszcze ich kilka. Fajnie by też ruszyć Wiskitki po 1912 roku. Dodatkowo cały czas nieopisane są niektóre nazwiska. Co z tego wyjdzie, zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz