środa, 1 marca 2023

Wykład z genealogii w Żyrardowie

Dzisiaj miałem okazję poprowadzić wykład o genealogii dla słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Żyrardowie. Było ponad 100 słuchaczy. Wykład odbył się w budynku Resursy. Jest to budynek z historią, gdyż powstał około 1870 roku jako miejsce spotkań oficjalistów lokalnej fabryki. Dziś dalej pełni swą funkcję, lecz jest dostępny dla ogółu mieszkańców. Dla mnie to była przyjemność przyjechać do miasta moich przodków i móc opowiadać o genealogii. Mam nadzieję, że tym wykładem kogoś zachęciłem do spróbowania swych sił w tej dziedzinie.



Informacja dla słuchaczy wykładu


Prezentacja z wykładu dostępna jest tutaj: LINK. Wszystkie adresy www stron genealogicznych, o których opowiadałem można znaleźć tutaj: LINK. Obok adresów są podane krótkie wyjaśnienia czego dotyczą dane strony. Dla zainteresowanych tematem genealogii, chcących spróbować własnych sił polecam jeszcze raz sobie przypomnieć wszelkie informacje, które prezentowałem. Opis jak zacząć poszukiwania na własną rękę można znaleźć tutaj: LINK. Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz