czwartek, 23 marca 2023

Ciąg dalszy przeglądu prasy i nie tylko

Przygotowałem kolejne zestawienie archiwalnych artykułów dotyczących Wiskitek i okolicy. Jest tego sporo. Cała lista wraz z odnośnikami do gazet w porządku chronologicznym z krótkimi opisami dostępna jest tutaj: LINK

Przy okazji znajdując ciekawe artykuły postanowiłem je nieco bardziej opracować i opisać w lepszej formie. Niektóre z tych historii są naprawdę niezłe tylko trzeba było się w nie wczytać analizując po kilka różnych źródeł. Dzięki temu powstały historie o różnych morderstwach, które miały miejsce w dawnych latach. Dwa z takich artykułów opublikowane zostały na Echu Żyrardowskim. Będą jeszcze kolejne. Odnośniki do tych artykułów, które stworzyłem udostępniam tutaj: LINK. Postaram się aktualizować tą listę na bieżąco jak artykułów będzie przybywać. Nie będę raczej o nich pisał 'newsów' za każdym razem na blogu.

Dodatkowo zaktualizowałem też listę nekrologów dotyczących osób z Wiskitek: LINK.

W planach oczywiście mam kolejne artykuły i może jakiś kolejny wykład.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz