poniedziałek, 11 września 2017

Nowe artykuły i materiały

Dzisiaj przez cały dzień lało co jest dosyć nietypową pogodą w słonecznej Chorwacji jeszcze w trakcie lata. Mając urlop i siedząc w pokoju nie miałem innego wyjścia jak usiąść trochę przy laptopie i popisać. Uzupełniłem trochę danych w zakładce: Poszukiwania. Dopisałem interesujące mnie na ten moment osoby, których nie mogę rozgryźć. Podałem informacje, które zebrałem mając nadzieję, że może ktoś mnie na coś nakieruje. Wrzuciłem nawet odrębny temat na forum: link ale póki co cisza.

Dopisałem także 2 artykuły, które wg. mnie powinny znaleźć się na blogu od samego początku.

Strony genealogiczne - Zestawienie najważniejszych wg. mnie stron www, które każdy genealog powinien regularnie odwiedzać. Zamieściłem linki wraz z krótkimi opisami.

Poszukiwania - jak zacząć cz. I - Pierwsza część cyklu, w którym opiszę na podstawie własnego doświadczenia jak można się zabrać do tworzenia drzewa genealogicznego i szukania przodków. Oczywiście pewnie istnieje jeszcze masa innych sposobów. Jak na nie wpadnę to opiszę w kolejnych częściach.

Najsłabiej na razie wygląda dział Nazwiska. Tutaj niestety będę potrzebował więcej czasu by przygotować opisy ze zdjęcia przynajmniej tak szczegółowe jak opis rodowego nazwiska. Póki co zrobiłem tam listę roboczą najciekawszych nazwisk w moim drzewie.

Zapraszam do lektury.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz