czwartek, 7 września 2017

Start bloga - wprowadzenie

   Witam serdecznie na moim amatorskim blogu TomGene. Blog ten w całości jest poświęcony mojemu hobby jakim jest genealogia. Ma on na celu zachować i udostępnić innym materiały jakie zebrałem na temat mojej rodziny. Ponadto jest to okazja do wymiany doświadczeń i zebranych informacji i z innymi genealogami. Będę starał się tu zamieszczać wpisy/relacje z moich poszukiwań wraz z moimi przemyśleniami/wnioskami. Postaram się także co jakiś czas opublikować jakiś artykuł na zasadzie porady dla innych genealogów, bardziej tych mniej doświadczonych, tak aby łatwiej i szybciej znaleźli potrzebne informacje, których ja sam musiałem poszukiwać.

Osoby zainteresowane kontaktem ze mną zachęcam do odwiedzenia podstrony: O mnie - kontakt.


Pozdrawiam
Tomasz Frynia

1 komentarz:

  1. Blog nadal jest w trakcie powstawania/kształtowania. Kolejne materiały będę dodawał na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń