niedziela, 10 września 2017

Kolejne materiały

Kilka dni temu rozpocząłem bloga i chwilowo była przerwa w dostawie materiałów. To nie jest tak, że zapał wygasł tylko trafił mi się dostęp do metryk z par. Zadzim (łacina), która jest w kręgu moich zainteresowań. W związku z tym wolne chwile poświęciłem intensywnie na poszukiwaniu przodków. Po kilku latach tworzenia drzewa gdy się dochodzi do pewnych granic taki świeży zastrzyk metryk to nie lada gratka.

Oczywiście w miarę możliwości postaram się zamieścić niebawem więcej materiałów. Większość z nich (pomysły) mam jeszcze w głowie ale prze-klikam je na konkretny materiał i wstawię na stronie niebawem.

Póki co odświeżam trochę stary temat, bo był już poruszany przeze mnie na forum genealodzy.pl tj. Wiskitki i alegaty. Do działu Artykuły dorzuciłem odświeżone opracowanie pliku z urodzeniami/zgonami z par. Wiskitki sprzed 1808r. Ta parafia z racji, że jest to główne miejsce występowania moich przodków, ciągle nie daje mi spokoju. Cały czas liczę na to, że kiedyś doczekam się dostępu do tych metryk od 1754r (o ile faktycznie się zachowały) i dorzucę jeszcze przynajmniej jedno  pokolenie do mego drzewka. Chociaż prędzej sam spłodzę z żoną potomka niż to się stanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz