piątek, 15 kwietnia 2022

Historia mleczarni w Bocheniu - Kwartalnik Historyczny - Jan Urbanek

W którymś z najbliższych numerów Łowiczanina ma się ukazać się kolejny numer Kwartalnika Historycznego. Ponownie na jego łamach pojawi się mój artykuł dotyczący historii tamtych okolic. Tym razem opisałem dzieje mleczarni w Bocheniu. Była to jedna z pierwszych mleczarni w okolicy. Zainteresowanych tą lekturą zachęcam do śledzenia wydań Łowiczanina. Do działu artykuły dodałem również moje 2 poprzednie teksty z tej gazety (O Janie Urbanku i Rybusach). 

aktualizacja

W najnowszym Łowiczaninie jest już dostępny Kwartalnik Historyczny. Ja swój artykuł zamieszczam również w dziale artykuły: LINK.

Przy okazji nanieśliśmy już ostatnie poprawki do naszej książki o Janie Urbanku. Otrzymaliśmy nawet próbny egzemplarz, by było nam łatwiej sprawdzać. Poniżej zamieszczam jego zdjęcie, tak książka będzie wyglądała docelowo. 


Premiera i spotkanie autorskie odbędzie się prawdopodobnie po majówce. Jak tylko dowiem się kiedy będą wydrukowane książki napiszę o dalszych szczegółach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz