piątek, 29 maja 2020

Wiskitki - izba pamięci na 800 lecie miasta

Wczoraj w internecie natchnąłem się na ogłoszenie:

"Kochani Mieszkańcy, tworzymy izbę pamięci Gminy Wiskitki. To bardzo ważny czas, który przygotuje nas na przyszłoroczne wydarzenia - świętowanie 800-lecia istnienia Wiskitek! 🙂
Aby to wszystko miało jeszcze więcej sensu - potrzebujemy Waszej pomocy. Waszej, Waszych bliskich, przyjaciół, wszystkich, którzy mogą i chcą włączyć się w tę akcję. 🙂
Potrzebujemy pomocy.
Jeśli posiadają Państwo jakiekolwiek pamiątki, dokumenty bądź fotografie mające wartość historyczną, tak bardzo ważne dla historii Wiskitek, bardzo prosimy o kontakt z Panią Anną Smolarek (Gminna Biblioteka Publiczna, tel 46 856 72 11) lub Panem Mariuszem Cierpikowskim (Promocja Gminy Wiskitki, tel. 46 854 50 30).
Dzięki Twojej pomocy to święto może nabrać jeszcze większego znaczenia!"

Dzisiaj zadzwoniłem do biblioteki i porozmawiałem trochę z Panią Anną. Szukają generalnie wszelkich informacji dot. historii Wiskitek. Przesłałem to co miałem oraz wskazówki gdzie czego szukać. Mam nadzieję, że coś się z tego przyda i fajnie będzie kiedyś zobaczyć efekt tych prac.

Przy okazji dostałem zwrotkę z kolejnego urzędu i konkretny skan zgonu mojej praprababci z Jaszczaków. Kolejny puzzel w układance wpasowany. Czekam na następne. Wysłałem też ePuapem potwierdzenie do Archiwum w Milanówku. Liczę, że rozpatrzą to pozytywnie i nie będę musiał wysyłać listu na poczcie.
Podsumowując maj kończy się w miarę udanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz