sobota, 15 czerwca 2019

Lista miejscowości, które przewijały się w parafii Wiskitki

Indeksując nowe zdjęcia akt metrykalnych z Wiskitek postanowiłem, że zrobię mały spis (legendę) miejscowości, które wchodziły w skład tej parafii. Przez te wszystkie lata sporo było tych wsi. Część z nich zmieniła swe nazwy, została wchłonięta przez inne miejscowości albo istnieje nadal do dziś. Zapraszam do krótkiego artykułu gdzie zamieściłem opracowany przeze mnie spis, z krótką informacją gdzie aktualnie dana miejscowość przynależy (parafia).

Jeżeli chodzi o metryki z Wiskitek to część z nich jest już dostępna w genbazie. Indeksy są nadal w opracowaniu. Na ten moment uzupełniłem śluby 1804-1808, które są już dostępne.

Przy okazji skoro trzymamy się już tych okolic to znalazłem fajny blog o historii Żyrardowa.  Jest on dostępny tutaj. Zapraszam do lektury tych, których interesuje historia miasta jednej fabryki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz