poniedziałek, 7 stycznia 2019

Genealogiczne życzenia noworoczne

Raptem 6 dni temu pisałem podsumowanie ubiegłego roku, które na końcu zamknąłem informacją czego sobie życzę w 2019 roku, a już niektóre z tych życzeń się spełniły.
Na początek pojawiły się pierwsze indeksy urodzeń z parafii Chruślin sprzed 1808r. Jest to główna parafia przodków mojej żony. Dzięki uprzejmości jednego z genealogów, który zrobił zdjęcia i je opracował mogę teraz uzupełnić sporo gałęzi aż do 1700 roku.
W dodatku otrzymałem dziś skany kilku metryczek dowodowych. Co prawda zapotrzebowanie zgłosiłem na 15. Dobre i to. 2 metryczki dotyczą moich dziadków od strony taty, a 2 pozostałe to pradziadek i jego brat.
Mam jeszcze kilka osób na oku więc może spróbuję 2 raz. Jak będę miał więcej czasu to pomyślę może nad próbą zdobycia kopert dowodowych. Jak czytałem zawierają one jeszcze więcej danych.
Oprócz tego do kompletu przyszły jeszcze skany kilku alegat, które zamawiałem.

Jak widać rok zaczął się mega udanie. Liczę, że będzie jeszcze lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz