piątek, 7 października 2022

Materiały dotyczące Wiskitek

Zaczęła się jesień, pogoda się pogorszyła, więc więcej czasu spędzam w domu. Wtedy też są większe chęci, by zasiąść trochę do genealogii. Mając chwilę czasu postanowiłem przyjrzeć się ponownie tematowi Wiskitek. Uporządkowałem wszelkie materiały, które zebrałem do tej pory i stworzyłem krótki artykuł na blogu, w którym je umieściłem. Dorzuciłem też sporo nowości, które wygrzebałem w sieci. Powstało z tego takie małe kompendium wiedzy o Wiskitkach i okolicy. Zainteresowanych tematem zapraszam do przeczytania tego artykułu, a w szczególności do obejrzenia, krótkich filmików, do których linki tam zamieściłem.

Przy okazji udało mi się też zindeksować kolejny rocznik z Wiskitek, 1915 (sumariusz). Jest już dostępny w genetece. Kolejne czekają w kolejce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz