środa, 19 października 2022

Kolejne materiały i książki

W ostatni weekend udało mi się zdobyć kilka ciekawych książek związanych z Wiskitkami i okolicznymi miejscowościami. Zapisałem się do biblioteki uniwersyteckiej w Łodzi, gdzie się okazało mają równie duży wybór książek co w wojewódzkiej bibliotece. Dodatkowo kilka książek i ciekawych materiałow znalazłem w Internecie. Zaktualizowałem zatem mój ostatni artykuł o Wiskitkach:  link

Zdobyte książki również wpisałem na listę: link. Są to:

"Dzieje parafii pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Szymanowie" Łukasz Janecki

"350 lat istnienia parafii oraz kościoła w Szymanowie" Łukasz Janecki

"Guzów i okolice" ks. Piotr Staniak

"Mszczonów Dzieje miasta 1245-1989" Jan Józefecki

"Opowieści o kościołach dawnego dekanatu grodziskiego" Marek Cabanowski


Udało mi się też zindeksować kilka kolejnych roczników zgonów z Wiskitek. Powinny niebawem pojawić się w genetece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz