wtorek, 12 października 2021

Moja wystawa genealogiczna w Bocheniu

Jakiś czas temu informowałem na blogu, że jest możliwość stworzenia własnej wystawy dotyczącej pasji bądź hobby. Wykorzystałem tą okazję i przygotowałem zestaw plansz wraz z opisami, zdjęciami i drzewkami genealogicznymi mieszkańców Bochenia (głównie chodzi o rodziny Bryków, Deków, Kurczaków, Flisów, Urbanków i oczywiście Rybusów). Wydaje mi się, że jest to ciekawy temat, tym bardziej przed zbliżającym się Świętem Wszystkich  Świętych. Do przygotowania użyłem części materiałów z bloga, a także innych posiadanych informacji. Zainteresowanych historią Bochenia i jego mieszkańców zapraszam serdecznie do gminnej biblioteki w Bocheniu. Wystawa wystartowała dziś i potrwa przez jakiś czas. Wstęp jest oczywiście darmowy w godzinach pracy biblioteki. Zapraszam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz