niedziela, 10 października 2021

Jesienne porządki na blogu

Od powstania bloga minęły już ponad 4 lata. Niektóre treści były dodawane przeze mnie właśnie kilka lat temu i od tamtej pory nie aktualizowałem ich. Część rzeczy się przedawniła bądź uległa zmianie z powodu nowych znalezisk bądź dostępu do ksiąg metrykalnych. Postanowiłem zatem wziąć się za porządki i zaktualizować wszystkie dotychczasowe materiały. Zdaję sobie sprawę, że jest tego sporo. Na początek udało mi się zaktualizować następujące działy: Nazwiska, Poszukiwania, O mnie - kontakt. Następny cel to poprawienie artykułów, które wymagają ode mnie nieco więcej czasu. Niektóre tematy były dosyć obszerne i muszę się w nie na nowo wgryźć. Jak już mi się uda to pewnie zacznę dodawać brakujące opisy nazwisk czy dokończę wreszcie opracowanie mieszkańców Kozłowic sprzed 1800 r. Jesień się dopiero zaczęła, więc masa czasu przede mną. Póki co zapraszam do odświeżonych materiałów, które wymieniłem wcześniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz