wtorek, 7 września 2021

TomGene - IV rocznica bloga

Dzisiaj mijają 4 lata odkąd uruchomiłem bloga i zacząłem na nim publikować swoje teksty. Przez ten czas jak widać sporo materiałów przybyło. Dalej prowadzę swoje poszukiwania i staram się dzielić rezultatami. Ostatnio niestety mam mniej czasu, więc nie wszystko co publikowałem jest zaktualizowane. Nadal mam trochę materiału do przerobienia i opisania. Mam nadzieję, że uda mi się to wykorzystać przy kolejnych postach.

Przy okazji chciałem poinformować, że w końcu udało mi się skończyć kolejną porcję indeksów z parafii Chruślin. Niebawem indeksy powinny być dostępne w genetece. Nadal kilka roczników zgonów czeka na opracowanie.

Odnośnie obchodów w Wiskitkach czytałem, że zdjęcia z wystawy mają być niebawem dostępne w Internecie (wstawię link, jeżeli coś się pojawi). Dodatkowo powstała nowa monografia o Wiskitkach. Minęło prawie 50lat od poprzedniej. Udział w tworzeniu nowej książki mieli pracownicy Muzeum Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie oraz Pan Bogdan Jagiełło, który tworzył także poprzednią publikację. Monografię można zakupić w Urzędzie Miasta w Wiskitkach. Jak uda mi się pozyskać jej egzemplarz to będę mógł napisać coś więcej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz