piątek, 14 grudnia 2018

Plakat z drzewem genealogicznym mojej rodziny

Po kilku latach zbierania danych stwierdziliśmy wspólnie z rodziną, że warto by wydrukować drzewo genealogiczne w formacie plakatu. Żaden z gotowych programów genealogicznych nie odpowiadał naszym potrzebom więc ręcznie narysowałem całe drzewko z użyciem programu graficznego Corel. Z racji ilości danych na razie przygotowałem projekt drzewa od strony ojca czyli po mieczu. Całość wyszła w rozmiarze 240 cm na 80 cm. Podzieliłem plakat na 2 anty ramy 120 cm na 80 cm. Poniżej zdjęcie drzewa już zawieszonego na ścianie oraz fragment graficzny projektu. Zostaje mi jeszcze kwestia doklejenia zdjęć poszczególnych osób. Łącznie na drzewie znajduje się 12 pokoleń poczynając od końca XVII wieku, a kończąc na dzieciach brata urodzonych już w XXI wieku. Teraz zostaje mi jeszcze opracowanie i wydrukowanie plakatu drzewa od strony matki. Na szczęście 2 ściana obok tego plakatu jest wolna i powinna pomieścić 2 drzewo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz