niedziela, 2 grudnia 2018

Co nowego? - podsumowanie listopada

Genealogia niestety wymaga dużo wolnego czasu, cierpliwości i kontaktów z wieloma osobami/instytucjami jeżeli chcemy coś uzyskać. Mi niestety wszystkiego z tych 3 czynników brakuje lecz nie poddaję się. 
Natchniony wpisami na forum dot. metryczek dowodowych ( link) wysłałem maila do Archiwum w Milanówku  z zapytaniem czy posiadają takowe metryczki moich przodków. Zobaczymy co z tego wyniknie.Napiszę coś więcej jak dostanę od nich odpowiedź.

Przy okazji byłem w kontakcie z rodziną od strony pradziadka (rodzina Frynia). Mają sporo informacji i starych zdjęć. Niestety samochód,a konkretnie akumulator odmówił przez mrozy posłuszeństwa i wizytę rodzinną będę musiał przełożyć. Tutaj liczę na naprawdę sporą dawkę informacji o rodzinie, tym bardziej, że dalej mieszkają w parafii Wiskitki. 

Oprócz tego trochę indeksowałem. W listopadzie pojawiły się nowe indeksy z Wiskitek i Grodziska Mazowieckiego. Aktualnie planuję jeszcze jeden rocznik zgonów z Wiskitek i trochę Grodziska. Potem chyba zrobię sobie przerwę od indeksacji.

Chciałbym w końcu też wydrukować rodzinne drzewko i powiesić je na ścianie u rodziców. Zgodzili się więc tu też mnie czeka trochę pracy.

O innych planach napiszę jak się coś więcej wyklaruje. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz