czwartek, 17 maja 2018

Bruce Frenia i jego rodzina

Będzie to kontynuacja post'a z zeszłego tygodnia. Tak jak oczekiwałem Bruce mi odpisał. Był miło zaskoczony i zainteresowany losami swojej rodziny. Ciekawie się to wszystko zbiegło, gdyż w zeszły piątek obchodził 70'te urodziny. Jako prezent podesłałem mu trochę zdjęć w tym drzewko całej rodziny Frynia jakie zebrałem. On w zamian też mi podesłał trochę zdjęć i informacji.
Generalnie za dużo nie wiedział o przeszłości swoich dziadków. Także dane o ich przodkach z Polski były dla niego cenne. Napisał, że John Stanley Frenia prowadził sklep w Camden New Jersey. Poniżej zdjęcie:
Podesłał mi także swoje zdjęcie z żoną oraz zdjęcie swojego ojca Henry'ego, które zamieszczam niżej:

Henry stoi pod napisem "Ocean City"


Niestety nie udało nam się ustalić skąd pochodziła babcia Bruce'a, Paulina Kotowska. Wiemy tylko, że z Polski. Czekam może Bruce jeszcze podeśle jakieś informacje to wtedy spróbuję czegoś więcej o niej poszukać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz