środa, 8 listopada 2017

Wiskitki - indeksacja

Witam, dziś w genetece ukazały się pierwsze indeksy, które opracowałem na podstawie wykonanych zdjęć. Są to odpowiednio małżeństwa z okresu:

1754-1763 oraz 1802-1808

Niebawem też ukażą się dalsze roczniki małżeństw, bo dziś je przesłałem oraz zgony, a dokładnie:
M: 1764-1780 oraz Z: 1786-1808.

Niestety tego łacińskiego materiału jest bardzo dużo do opracowania i jeżeli sam miałbym to robić to zajęłoby mi to ho ho pewnie z rok (indeksuję w wolnych chwilach). Z racji, że zależy mi na tej parafii zamieściłem ogłoszenie na forum. Może znajdzie się ktoś chętny do pomocy przy indeksacji. Nie ukrywam, że jest tego ok 6400 aktów (urodzenia/zgony). Chętnych zapraszam do kontaktu:                                                                               tomes2@o2.pl
Liczę, że uda się ogarnąć cały ten materiał. Pomoże to innym oraz mnie w znalezieniu dalszych przodków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz