piątek, 3 listopada 2023

Cmentarz w Chruślinie oraz alegaty z Bolimowa/Nieborowa

Dzień Wszystkich Świętych już za nami. Ja w tym roku z racji przeziębienia i małych dzieci odwiedziłem raptem jeden cmentarz, ten w Chruślinie. Przy okazji zobaczyłem tam informację, że na portalu mogily.pl uruchomiono wyszukiwarkę grobów wraz ze zdjęciami pochodzącymi z tego cmentarza. Jest to znakomita wiadomość dla osób szukających informacji o zmarłych tam przodkach. Całość jest dostępna na http://mogily.pl/chruslin.

Przejrzałem dotychczasowe realizacje tego portalu i znalazłem jeszcze inny cmentarz leżący w kręgu moich zainteresowań, a mianowicie ten w Sowimdole. Niestety nie wiedzieć czemu dostęp do danych jest zablokowany. Kilka miesięcy temu jeszcze działała tam wyszukiwarka.



Na https://metryki.genbaza.pl pojawiły się niedawno skany alegat z Nieborowa i Bolimowa. Jest to dobra wiadomość dla mojej inicjatywy dot. odtworzenia urodzeń z Bolimowa. Niestety z braku czasu nie mam kiedy przejrzeć te skany, aby uzupełnić excela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz