wtorek, 27 czerwca 2023

Aktualizacje na blogu

Robię ostatnio porządki w danych genealogicznych ponieważ szykuję się do wydruku zaktualizowanego drzewka. Dodatkowo chcę również wydrukować drzewko ze strony mamy. To będzie prezent na 100 urodziny babci w sierpniu. Przy okazji zdobyłem dostęp premium do MyHeritage. Tam jak tworzyłem drzewko na podstawie moich danych wyszło mi kilka nieścisłości. W związku z tym musiałem poprawić niektóre opisy na blogu. Tak więc zaktualizowałem:
- opis nazwisk Jaroń/Adamiak

- opis nazwiska Nietrzebka + zestawienie

- Kozłowice zestawienie

Przy okazji wrzuciłem też zaktualizowany plik urodzeń z Bolimowa. Niestety obecnie mam mało czasu, by móc go częściej aktualizować. 

Niebawem pewnie pochwalę się wydrukowanymi drzewkami. Czekam też na wyniki testu DNA z MyHeritage jaki wykonałem babci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz