sobota, 26 listopada 2022

Kolejne nazwiska

Nie mając nic ciekawszego do roboty w genealogii postanowiłem przygotować 2 opisy kolejnych rodzinnych nazwisk. Tym razem padło na jedno nazwisko z mojej strony, a drugie od strony żony. 
Sybilscy - to rodzina od strony mojej mamy. Po mimo, że udało mi się nieźle odtworzyć tą linię to wciąż brakuje mi kilku aktów. Może ktoś z Was się natknął na taką rodzinę? Opis rodziny wrzuciłem do działu Nazwisk, a szczegóły do Poszukiwań.

Miziołek - to nazwisko ze strony żony. Podobnie jak wcześniejsze wywodzi się z okolic Łowicza. Tutaj tylko brakuje mi kilku metryk zgonów (par. Łowicz Kolegiata), których nie jestem w stanie odnaleźć z racji języka rosyjskiego.

Odświeżyłem także moją listę nazwisk, które są w kręgu poszukiwań. Wrzuciłem także nowy post na grupę FB: Genealodzy PL z tymi nazwiskami. Może znajdzie się ktoś kto ma je w kręgu swoich poszukiwań i wymieni się informacjami.

Skończyłem na ten moment indeksację Wiskitek. Możliwe, że wezmę się za jakąś inną parafię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz