środa, 22 czerwca 2022

Warsztaty genealogiczne i Kwartalnik Historyczny

W tym roku w moim mieście Miejski Ośrodek Kultury uruchomił akcję #TWORZEKULTURE. Celem tej inicjatywy było zebranie informacji od mieszkańców miasta, na jakie kulturalne atrakcje mają oni ochotę. Sam wziąłem udział w telefonicznej ankiecie i przekazałem swoją opinię. Na podstawie zebranych danych powstał zbiorczy dokument określający potrzeby mieszkańców. Następnie MOK uruchomił drugi etap akcji, czyli nabór wniosków na przygotowanie różnych kulturalnych inicjatyw. Postanowiłem spróbować swoich sił i zgłosiłem własny projekt tj. "Warsztaty genealogiczne". Mam w planach przygotować serię kilku wykładów możliwe, że połączonych z praktyką, która wprowadzi zainteresowanych mieszkańców w temat genealogii. Mój pomysł przeszedł wraz z 6 innymi projektami i będzie realizowany w tym roku. Dokładnych szczegółów jeszcze nie ma ponieważ całość jest na etapie uzgodnień. W każdym razie jest to dla mnie nowe, ciekawe wyzwanie, z którego zamierzam się wywiązać. Będę informował jak tylko wszystkie szczegóły zostaną ustalone.

źródło: MOK

W międzyczasie dostałem informację, że niebawem ukaże się kolejny Kwartalnik Historyczny w Nowym Łowiczaninie. Tym razem na jego łamach będzie można przeczytać artykuł mojej żony Marty o kulturalno-artystycznych zapędach Bocheniaków z początku XX wieku. Jak tylko artykuł zostanie opublikowany napiszę o tym na blogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz