sobota, 9 marca 2019

Marcowe nowinki

Po intensywnym genealogicznie początku roku teraz przyszła lekka przerwa. W wolnej chwili uzupełniałem drzewko żony aktualizując je zgodnie z nowymi indeksami z Chruślina. Trochę też szukałem ostatnio opisywanych Sybilskich, a dokładnie bocznych nazwisk, które są z nimi związane. Póki co jeszcze nie mam efektów. 
Za to znalazłem ciekawą lustrację z XVIII dot. starostwa Rawskiego i Sochaczewskiego. Są tam wymienione interesujące mnie wsie z okolic Wiskitek i Regnowa: link. Zakres lat obejmuje przedział 1565-1768. Niestety nie znalazłem tam żadnych konkretnych wzmiankach o mieszkańcach. Można natomiast poczytać o rozwoju tych wsi i czym się zajmowały.  Może jak zrobi się cieplej to coś więcej ruszę np. podjadę do AD Łowicz, bo uzbierało mi się trochę materiału. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz