poniedziałek, 23 października 2017

Cisza na morzu...

Październik się prawie kończy, a nowych postów na blogu nie widać. Byłem trochę zajęty innymi sprawami. Wolne chwile natomiast poświęciłem na indeksację. Udało mi się namówić Danutę Danecką do pomocy przy indeksacji Zadzimia. Przejęła ode mnie większość materiału. Pierwsze efekty widać już na http://www.geneszukacz.genealodzy.pl/. Ja w miarę możliwości postaram się opracować zgony 1775-1828. W międzyczasie opracowałem też małżeństwa z Grodziska Mazowieckiego (1786-1790), które pewnie na dniach ukażą się w geneszukaczu.
Za tydzień Wszystkich Świętych więc będzie okazja odwiedzić groby bliskich i może się spotkać z jakąś dalszą rodziną. Czas pokaże. 
W listopadzie w zależności jak się sprawy ułożą zaktualizuję trochę dane na blogu (nazwiska/artykuły) albo zajmę się czymś innym...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz